neděle 30. března 2008

Den 45. - Paprsky :)

Víkendové počasí nějak mimořádně vychází, vyrážíme na odpoledne do parku... sluneční paprsky dělají divy...opět se mi fotí úplně samo, a tak dnes nemůžu zůstat jen u jedné fotky...





...a to jsem zatím netušila, že největší překvapení mě čeká večer doma... takhle jsem náš jídelní stůl ještě neviděla...

10 komentářů:

Kičína řekl(a)...

Paprsky ve vodě mě nadchly, to bych si dala i jako obraz na zeď, je to takové uklidňující:-)

kattom řekl(a)...

mne sa velmi paci ta fotka c. dva -ten most alebo co to je. kraaaasna.

katcha řekl(a)...

stůl a paprsky nádhera,moc se mi to líbí

dib řekl(a)...

tý jo, máte pod stolem mimozemšťany!! pěkné :-)

Mony řekl(a)...

Stůl je perfektní...prvně jsem hledala zářivku :-)

klarissa řekl(a)...

...jak vyrazíme ven, tak mi většinou taky jedna fotka nestačí....a ten ohnivý pruh pod stolem je pěknej...

Marti - Norreen řekl(a)...

líbí se mi všechny, ale prostě z té poslední na mě dýchá takové to teplo domova, takže ta u mě vede

Ratu řekl(a)...

jů. váš ozářený stůl je supr

Lucka73 řekl(a)...

Mně se líbí i voda i stůl - obojí je moc pěkný...

Dadouch řekl(a)...

Tak stůl nemá chybu.... voda je také super...