pátek 28. března 2008

Den 43. - Jen pár kapek

Pršííííí... nic divnýho, když zrovna potřebuju na nákup, páč čekáme v sobotu návštěvu... no co, pojedeme autem... tomu nepřízeň počasí nijak nevadí... snad mu dokonce i sluší...

9 komentářů:

Věra Turoňová řekl(a)...

tedy, kus auta bych v tom neviděla, spíše jsem měla strach, že vidím část hlavně :) vyčnívající z pudingu anebo z krému :)

Kičína řekl(a)...

Super fotka, kdybys to tam nenapsala, tak bych to teda nepoznala.:-)

Michaela K. řekl(a)...

hmm, pravda, slusi mu. ja teda auto poznala :-)

dib řekl(a)...

to hje mazec fotka :-) já jsem přemýšlela, co je to za krvavou lázeň .-)

Iva Veselá řekl(a)...

super fotka, ale chvíli mi trvalo než jsem auto poznala, fakt povedené

Lesana řekl(a)...

Taky mi to v první chvíli připomínalo hlaveň v krvavé lázni... a kdybys nezmínila auto, tak bych nevěděla... Ty zvládáš běžné věci fotit tak neběžným pohledem, že se nad nimi člověk musí chtě nechtě zastavit a zamyslet...

klarissa řekl(a)...

....super...auto mě teda nenapadlo...jsi borec na fotky věcí všedních zachycených zcela nevšedně...

Ratu řekl(a)...

ups, dneska jsem totéž vyfotila na uatě modrém, sakra, kath už má prim:-)))

Lucka73 řekl(a)...

jo,tak já teda poznala hned (ne, že bych byla tak nadaná, ale dost často jsem se snažila čistit trysky.... :o)))

V každým případě to opravdu vypadá hrozivě - strašně militatntně....