středa 5. března 2008

Den 20. - Jedna nostalgická

Tohle je můj milovaný parfém... nedostala jsem ho od žádného ctitele, ani od ježíška... koupila jsem si ho sama a to ještě přes internet, aniž bych tušila, jak vlastně voní...
Uznávám, že je to zvláštní způsob, ale udělala jsem to z náhlého, neracionálního popudu v době, kdy mi bylo mizerně a veškerou svoji budoucnost svobodné osamělé matky jsem viděla veskrze černě.
Jeho vůně mě ovšem od prvního okamžiku dostala a zdá se, že mě nikdy neomrzí... je pravda, že ho nenosím tak často, jak by si zasloužil, ale dnes je tu se mnou, dítě spí a skrz okno svítí sluníčko... ďábelská kombinace, jejímž svodům nedokážu odolat... beru do ruky foťák...

4 komentáře:

klarissa řekl(a)...

tý jo...nevím jak voní, ale takhle vypadá božsky...

Lesana řekl(a)...

Jestli voní tak hezky, jako vypadá fotka, tak se ani nedivím, že ho máš ráda :o)

Lucka73 řekl(a)...

Wauu - krásná, nezvyklá, zvláštní, nádherná fotka!!!

dib řekl(a)...

opět bych se opakovala.. skvělý úhel, parádní fotka.