úterý 25. března 2008

Den 40. - Fofrem nebo vůbec :)

Zaujaly mě bublinky v sodovce, jak mi tak postávala na stole a tiše si vyprchávala... až jsem si je prostě chtěla zkusit vyfotit... škoda jen, že jsem začala pozdě... po prvním cvaknutí přišlo dítko, vylepšilo si sodovku jedním krystalkem přírodního cukru a po dalším cvaknutí nekompromisně otočilo sklenku do sebe :))

16 komentářů:

klarissa řekl(a)...

....tak já se dnes pokoušela o něco podobného, ale nevyšlo mi to tak pěkně jako tobě...musím to ještě pozkoumat...

Barbora řekl(a)...

Katth, já sem až dneska objevila tvůj blog. Máš moc krásný fotky!!!

Dadouch řekl(a)...

Máš to tu moc krásné a fotky jsou úžasné.....
Nechápu, jak se Ti povedlo nafotit bublinky, mně to teda vůbec nešlo :o(
Jsi šíkovná....

Věra Turoňová řekl(a)...

krásně čistá vodička, taková lákající k napití

Enique :o)) řekl(a)...

Katth moc krásné foto i komentáře

Marti - Norreen řekl(a)...

zajímavá fotka a ten ten stín. Moc se mi líbí

čiřikaví řekl(a)...

tohle je super fotka, hezka sklenice, svetlo i stin ... a s tim cukrem je to super - je videt, ze ma ditko smysl pro detail :)

dib řekl(a)...

a co že je to za cukr?? neznám..
(fotka parádní.. kolovrátek :-))

Iva Veselá řekl(a)...

Katth super fotečky, všechny, nemám čas komentovat zpětně všechny, ale zařadím si tě do blogu. Fakt nádhera, voda je jak z reklamy

Lucka73 řekl(a)...

je to takový "čistý" - pěkný!!!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

moooc pěkný mnam mám z toho u chut na vodu

Ratu řekl(a)...

jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů

Gabiks řekl(a)...

perfektní ...

Lesana řekl(a)...

parádní fotka, krásné bublinky, hezky nafocená sklenice... njn, umíš...

katcha řekl(a)...

krásný,zkoušela jsem vodu,ale takhle mě neposlouchala,skvělý

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Krááásný, zatím se do takovýhle experimentů radši ani nepouštím, abych nebyla zklamaná, když vám to tak pěkně jde:-)