středa 19. března 2008

Den 34. - Josefové slaví svátek

...i ten náš ;) Představovala jsem si, že dnešní foto bude patřit jemu... přes veškerou snahu se mi však nepodařilo ulovit jediný použitelný snímek... :(
Nakonec jsem si vypomohla v PS a řezáním a řezáním (nikoliv aktérů, ale obrázku), takže jedna upřímná hubička tatínkovi k svátku...



Už jsem zmiňovala svoji zálibu v atmosférických jevech? Nejspíš jo... nebe dnes slavilo s námi a nahodilo sváteční červánky... a na rozdíl od focení oslavence, fotky mraků žádné úpravy nepotřebovaly...

5 komentářů:

klarissa řekl(a)...

..super...je to jak tornádo...nebe mě taky fascinuje...

Petra řekl(a)...

Paráda!Skvěle vybarvené!

Anastazie řekl(a)...

Krásné atmosférické jevy! Já taky ráda fotím mraky, západy a východy a hlavně panoramata:-) Mám jich nepočítaně...

Lucka73 řekl(a)...

super barvičky!!!!!

A troufám si hádat, že úpravy u momentky jsou v LR, což? Fakt povedený!!

dib řekl(a)...

nádhera.. krásně plastické mraky.. parádní barvy.