neděle 23. března 2008

den 38. - Hádej, hádej...

Dnes jsem si trochu hrála a mám pro vás kvízovou otázku... co to ta katth vlastně vyfotila???



Nějaké tipy?... A co takhle? Je to jasnější? ;)

8 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...tak první co mě napadlo byla světla na operačním sále (asi profideformejšn), pak mi hned cvaklo, že tam tě asi z foťákem nepustí jen tak...ale co to je stejně nevím ani tak ani tak...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

tak mě napadla součást mlýnku na maso, ale pak mě zase zmátlo to sklo nebo co to tam sakra vlastně je..:-)

Anonymní řekl(a)...

možná taková ta baterka co svítí pronikavým světlem....ale fakt jen střílím,takže brát s rezervou ;-))

dib řekl(a)...

áááááá, tak můj tip už napsala leann :-) podle mě je to ledková baterka s odrazem.. mic pěkné..
ovšem já nakukuju jenom sporadicky, na první namlsání, a k tobě, katth, se vrátím, až budu zocelená.. jinak bys mě zničila.. krutipéro, s tvýma fotkama..

Věra Turoňová řekl(a)...

ááá, perfekt nápad s hádankou, někdy využiju. Díky

Ratu řekl(a)...

tak mě taky první napadla světla nad operačním stolem a pak mýnek, schválně, určo to není jedno ani druhé:-)

Gabiks řekl(a)...

ať je to co je to, fotka je to super :-)

Lesana řekl(a)...

Tak co to je? Mně se taky vybavila světla na operačním sále (eh, kolik že nás tu je zdravotníků? ;o) ) a netrpělivě čekám na rozluštění... doufám, že nebylo na diskuzi, tam jsem v poslední době víc nebyla než byla a dočíst jsem nezvládla...