sobota 8. března 2008

Den 23. - MDŽ

Nemám co na sebe! Hrůza! Ne, nevyznám se v nejnovějších módních trendech, vlastně mi ke štěstí stačí kapsáče nebo džíny a tričko... a to je ono... mám velmi omezený výběr a světe div se, ono mi to začíná být těsné... Na váze nepřibývám (nad čímž sestra u mudra pokaždé rozhořčeně lomí rukama), nicméně pupík se mi nějak začíná vykulovat ven...
Odpovědí na můj zoufalý výraz před skříní je mi přislíben nákupní výlet, tak jedem hned. Kluci jsou celkem trpěliví a já zoufalá... nikde nic!!! (rozuměj nic=nic, co bych byla ochotná nosit) :(
Jdeme alespoň na oběd... takový guláš se šesti a pivo (nealkoholické) i rozmrzelé těhuli dovedou spravit náladu... a s takovou jde všechno líp... zcela nečekaně cestou k autu narazím na superzásobený krámek s těhotenským oblečením, kde mají perfektní gatě... dokonce i v té mojí tabu velikosti 36 ;)



A protože příjemných překvapení není nikdy dost, nesou mi kluci ještě krásnou růžičku k MDŽ

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

páni, ta růže je úžasná....Povedla se Ti ;)

Lesana řekl(a)...

Nádherná růže... a jak hezky vyfocená...

klarissa řekl(a)...

...růže je nádherná....kluci si tě hýčkají a to je dobře.....a ten gulášek se šesti by taky nebyl k zahození....

Lucka73 řekl(a)...

růže je boží!!!!! krásná barva - pěknej úhel záběru - príma fotečka!!

dib řekl(a)...

šimonovi to taky přidalo na náladě :-)
ovšem růže je fantatická.. prosím pěkně, část pozadí zrušilas ve photoshopu anebo je to origoš? pak by mě zajímalo, na čem (pře dčím..) jsi to fotila.