pondělí 31. března 2008

Den 46. - Trocha vzpomínek a tréninku...

Potřebuju nějaké věci, které zůstaly v mém nedávném domově... na samotě u lesa. Krásné počasí tam na prodloužený víkend vytáhlo i moje rodiče... fajn, bude veseleji :)
Cestou na mě padá nějaká nostalgie a smutek... mám teď nový domov, nový život a tenhle, přestože byl dost nelehký, mi asi trochu schází...
U vrat mě obvykle vítá košatá vrba, ale dneska ne, dostalo se jí jarního sestřihu :)



Když mám, co potřebuju, přibíráme dědu a jdeme vyzkoušet, jestli loňský strach z jízdy na kole je ještě pořád aktuální... sláva, už ne... takže zbývá jen naučit mladého pána šlapat ;)

3 komentáře:

dib řekl(a)...

šimon je božan! parádní "road" fotka..

klarissa řekl(a)...

...počkej za pár dní...bude šlapat, že mu stačit nebudeš...má moc pěkný kolo...

Lucka73 řekl(a)...

souhlas - na kole jebombovka a vrba - velice symbolická... i ona začíná "novej" život - je jiná, starší a bude ještě košatější - jako tvůj život.

At je teda ten tvůj nový život šťastný!!!