sobota 22. března 2008

Den 37. - Pouťové radovánky

Přes nepřízeň počasí tradiční pouť vypukla v plné síle... trochu jsme klepali kosu, ale Šimon si to užíval a my vlastně taky. Kluci absolvovali nějaké ty atrakce, vystřelili mi růži, já si dala cukrovou vatu a fotila a fotila...



Vzhledem ke svému stavu jsem si nechala aktivní účast kolotočení ujít... ono se řekne pouť... zábava... ale ty konce...


(ne, nebojte... fakt se tam žádná smrtelná nehoda nestala, šlo jen o jakousi údržbu, ale nedalo mi to :)))

5 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...obě se mi líbí...Šimon je fotogenickej vždy a všude....a to auto...to je super momentík...

Petra řekl(a)...

Katth čím fotíš?Máš skvělé fotky!!!

dib řekl(a)...

obávám se, že u katth nejde o foťák, ale o oko.. stejně jako u petji, nechápu proč se tak blbě ptá...
:-)
ty autíčka jsem nenáviděla celý život.. takto vypadá přesně jak si podle mě zasluhuje :-)

Ratu řekl(a)...

to auto je bombááááááááá

Sarah řekl(a)...

Ta horní je skvělá. Jako na reklamu na pouť!