čtvrtek 24. dubna 2008

Den 70. - Není čokoláda jako čokoláda

... obvykle je to záležitost mimořádně lákavá, svádějící k nakousnutí :)
Ne, že by tahle lákavě nevypadala, ale ochutnávat bych ji přece jen raději nedoporučovala...
No, snad i tak udělá coby drobný dárek radost ;)



Dlouho jsem váhala, jestli sem mám dát fotku tak, jak vylezla z foťáku, nebo upravenou. Nakonec zvítězila lehká "čokoládovější" úprava a na originál se můžete mrknout TADY ;)

11 komentářů:

kattom řekl(a)...

mňam..

Sarah řekl(a)...

Suprová fotka. Jinak jsem si připadala jako v dětských letech nad dvojobrázdem "najdi rozdíl!". Ale dalo mi to zabrat, než jsem našla - málem jsem se dala poddat :-). A jo, opravdu je to takhle příjemnější.
Jinak VŠECHNO NEJLEPŠÍ k jinému stavu (rodinnému)!

Iva Veselá řekl(a)...

no nádhra, děláš mi chutě, jdu ještě jednou juknout na rozdíl, jak píše Sarah, já zatím nic nenašla :-))

Lucka73 řekl(a)...

Příjemná fotka - příjemná barva - ovšem strašný zneuctění čokolády ;o)))

Přeju hoodně štěstí (a čokoládovej život)!!!!!!

milu řekl(a)...

Mňam, vypadá opravdu čokoládově

Mony řekl(a)...

Super fotka a takový dárek bych taky brala....

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Povedená fotka..líbí se mi!

Anonymní řekl(a)...

tak toto je překrásně vyfoceno:-)))

Lesana řekl(a)...

Jééé, hezkýýýý :o)

Ratu řekl(a)...

jůva, tomu říkám opravdu čokoládová čokoláda:-)

dib řekl(a)...

parádní fotka, přímo reklamní.. ovšem doma bych totok nechtěla, po každém mytí rukou bych sháněla opravdovou čokoládu :-/