pondělí 14. dubna 2008

Den 60. - Děti a ostnatý drát

Na ranní procházce (vlastně projížďce... od pátku Šimon ještě z motorky neslezl, snad s výjimkou pár hodin spánku) potkáváme tenhle obrázek: Kdosi zdvihl ze země ztracený dudlík a zavěsil ho na plot z ostnatého drátu... Celkem běžná věc, mě ovšem ten kontrast dudlíku a rezavého ostnatého drátu přímo fascinuje :)
A to ještě v tuhle chvíli netuším, že mi za pár minut pohne mladý pán žlucí tak, že zalituju, že jsem na plot nezavěsila jeho a dudlík si neodnesla domů :)
No co, i to se stává... naštěstí večer jedem na pár dnů k mým rodičům, změna prostředí nám jistě prospěje.

10 komentářů:

Lenka Pokorná řekl(a)...

ty jo souhlasím.. ten kontrast dětského jemné dudlíka drsného rezavého drátu je obrovský... nedivím se, že tě to zaujalo!!!

klarissa řekl(a)...

....paráda...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

to je záběr! super..!

Lucka73 řekl(a)...

Pffff - no, nevím -mně to přijde strašně drsný - až mi z toho mrazí. Asi bych neměla dát na symboliku - taky by to mohl být symbol lepší budoucnosti, mně to ovšem evokuje útlak, bídu, neštěstí....

Silná fotka - aspoň pro mě strašně silná

katcha řekl(a)...

moc mě to oslovilo,něha a hrubost,možná ten kontrast mě oslovil

Dadouch řekl(a)...

Týýjo, to je foto.... ten kontrast je naprosto úžasný...

Kičína řekl(a)...

Tý jo bomba, normálně by člověk prošel kolem, nevnímal by to, ale když jde kolem fotograf a cvakne to, tak je hned o čem přemýšlet. Super pohled, super myšlenka, moc mě fotka oslovila

milu řekl(a)...

:-) to by mohla být odnaučovací terapie na dudlík

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

týjo tak to je opět zajímavý úlovek! kontrast skoro filosofický!

dib řekl(a)...

sakraš, já mám podobnou bliknutou na konci větna.. no to je fuk, ta se nikam nedostane :-D
ale zabralas to parádně, moc se mi líbí, jak tam ten drát běhá sem a tam sem a tam.. parádní fotka!