pondělí 21. dubna 2008

Den 67. - B/W

Dneska jsem prvně viděla naši pošťačku... no, to není samo o sobě zas taková událost, stalo se tak čirou náhodou (nikdy na nás nezvoní, ani když jsme doma), která mi ušetřila jeden pochod na poštu... Ale balíček, který mi přinesla, už 14 dní beznadějně ztracen bloudil snad po celé republice a já pomalu propadala beznaději. Byly v něm totiž svatební botky pro Šimona :)



Tak teď už jsme snad doopravdy kompletní... dalo nám to ale zabrat, a tak není divu, že i ti nejodolnějsí jedinci odpadávají uprostřed sledování svého oblíbeného programu :))

7 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Joj - pěkná spinkací fotka!!!

kattom řekl(a)...

krásna fotka - ako z nejakého časopisu. je-je-jééj!

Iva Veselá řekl(a)...

krásná fotka, opravdu .. jen bych tam nenechala to dálkové ov. i když mi je jasné proč jsi ho tam nechala

milu řekl(a)...

Spinkací fotka je nádherná

Mony řekl(a)...

Spící...super

Pavlína Peroutková řekl(a)...

To je nádherná fotka!

dib řekl(a)...

spící šíma je povedený :-)
(katth, mělas sepsat nějakou přípravnou svatební kuchařku.. určitě bys na tom trhla..)