pátek 11. dubna 2008

Den 57. - Rodinná euforie :)

Na dnešek jsem se těšila a bála zároveň... jedem na ultrazvuk ve 20tt... kdyby nic jiného, o dnešní fotce do projektu mám jasno, prostě si přefotím utz snímek, nic úžasnějšího stejně vyfotit nemůžu...
Jeeenže jeden míní, děti mění... k mojí veliké radosti je vše v pořádku, ale mládě je tak čilé a neustále se mrská, boxuje a otáčí, že nakonec odcházíme bez snímku :/ Nevadí, co jsme viděli "v přímém přenosu", nám nikdo nevezme!
Ještě je potřeba dozařídit nějaké drobnosti... jdeme dohodnout menu na hostinu, objednat dort... a když už jsme tak blízko hračkářství, kupuju Šimonovi novou motorku. Předchozí, zděděná, už dosloužila. Konečně se i jeho zmocňuje euforická nálada, která mě a Pepu drží od rána :)

2 komentáře:

klarissa řekl(a)...

...tyhle odrážedla jsou super....Mates na ní jezdil snad do 5 let po zahradě u sestřenky....i dyž se odrážel už kolenama...miloval jí a nechtěl se jí vzdát...a těch zničenejch odřenejch bot.... :O)

dib řekl(a)...

shimanovi ten sestřih sekne :-)
a motorku druhé velikostní kategorie jsme dnes zakoupili taky. ondrejko mě přemlouval, že už je to zbytečné, jenže on prd ví, že s náma denodenně minimálně jednou ven jde. a radši ponesu motorku než kolo, navíc se mi zatím daří ukacávat mateska, že když nesu motoru, tak ho už neunesu.
:-D