sobota 5. dubna 2008

Den 51. - Sezona startuje

Na dnešek připadlo letošní otvírání sezony Harley-Davidson. Je to jakási organizovaná (v posledních letech, jak přibývá účastníků, už i s policejním doprovodem) vyjížďka, která končí přehlídkou na kolonádě v Poděbradech.
Nevím, kdo přesně vše organizuje a hlavně, kdo objednává počasí, ale letos mu to fakt vyšlo... sluníčko přilákalo hojnou účast motorkářů a ještě více diváků...
Protože i můj brašule je jedním z nadšených vlastníků stroje HD, nemohli jsme si tuhle událost nechat ujít. Přidala se k nám moje kamarádka Helena (jde mi za svědka na svatbu :)) s přítelem... myslím, že se všichni dobře bavili...
Fotila jsem jak o život, vlastně mám pocit, že jsem všechno podstatné viděla jen přes hledáček :)))
Nakonec jsem do projektu vybrala tuhle fotku... připadá mi taková symbolická...


Ovšem, pokud by vás zajímaly i nějaké další, tak jsou k nahlédnutí TADY ;)

3 komentáře:

Ro řekl(a)...

Projela jsem si rajče a paráda, přiznám, že ten zelený indián byl i můj favorit i bez jídelního vozu.

dib řekl(a)...

tý jo!! dobrý :-)

Lucka73 řekl(a)...

Taky, že je PARÁDNĚ symbolická!!! Pěkná fotka!!