středa 23. dubna 2008

Den 69. - To jsou vyhlídky...

Dnes jsem absolvovala zkoušku líčení a vůbec svoji první "kosmetiku" v životě.
Masáž obličeje byla fajn, ale ztěží se vyrovná masáži ega, kterou mi paní kosmetička poskytla zcela zdarma... hned mezi dveřmi na mě vybafla: "teda, vy jste na nevěstu nějaká mladá, ne?! Uznejte, to vzhledem k třicítce a jednomu raubířovi na krku a druhému na cestě dovede potěšit ;)
Cesta zpátky mě vede kolem vlašského dvora, kde to už za necelé tři dny bude všechno doopravdy... zvědavě nahlížím do parčíku, kde se svatby obvykle fotí... a hned musím vytáhnout foťák taky!!!
Jen jsem z toho poněkud zmatená... nabízejí mi snad toaletu s pěknou vyhlídkou nebo vyhlídku přímo na toalety??? =:o A nebo, že by se nám snažili naznačit, kam to směřují naše vyhlídky...????? :)))

4 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

:oDDD

Naše pěkné vyhlídky jsou v ahjzlu...

Sarah řekl(a)...

:-)))!

Mony řekl(a)...

a pak si vyber...:-)

dib řekl(a)...

asi chtěli hlavně zabránit tomu, aby se pánové nechali strhnout a čůrali z vyhlídky dolů, za příznivého větru.. čili nejdřív vyčůrat, pak vyhlídkovat..