úterý 24. června 2008

Den 131. - Ach, ty výmluvy...

Už když jsem se pouštěla do projektu, bylo mi jasné, že největší problém bude pro mě disciplína. Ani ne tak v každodenním focení, jako spíš ve včasném zpracování a zveřejnění. No, znám se v tomhle směru docela dobře, takže mě fakt nepřekvapuje, že u mě na blogu dochází k větším či menším skluzům... on se vždycky nějaký dobrý důvod, "proč to nešlo", najde. Tak třeba poslední dobou je mi prostě strašné horko a v době, kdy můžu (když mládě spí), rozhodně nevydržím sedět u PC. Chtělo by to trochu ochladit.
Takže dneka jsem si zakoupila malý ventilátor a mělo by být po problému... ale není... chladí na super pracovní teplotu, ale bohužel si nějak nerozumí s mojí výpočetní technikou... jakmile ho spustím, divoce mi rozvlní obraz na monitoru a zcela vyřadí z provozu modem =:o
No, to jsem si teda pomohla... takže dnes tu místo zpracovávání nakupených fotoúlovků pro změnu pobíhám s ventilátorem a hledám místo, odkud by na mě dostatečně fučel a přitom se s ničím nerušil :/
Při té příležitosti si uvědomuju, že nejrůznějších pohledů z okna jsem tu už vyfotila spousty, ale noční zatím žádný... takže dneska napravuji (jen by to skoro chtělo stativ :))

Žádné komentáře: