pondělí 16. června 2008

Den 123. - Zubařské vyhlídky

Dobře mi tak... dnes jsem se konečně dočkala zubařské prohlídky, které předcházelo mnoho škemrání, odmítnutí a dlouhé čekání (během kterého jsem se stihla vdát a skoro i porodit:))
Teď mám bobky :) No, zvládli jsme to, chrup se ukázal být v mnohem méně dezolátním stavu, než jsem se obávala, a Šimon vydržel být celou dobu opravdu vzorný.
Pršelo, ale když se přede mnou objevil tenhle pohled, neváhala jsem a vysunula objektiv z okýnka auta (teda, nejdřív jsem samo zastavila ;))



Pořídili jsme ještě nějaké nákupy a mezitím déšť ustal. A to uměl takové krásné loužičky... :)

4 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

žjůů, parádní vyhlídka - mooc pěkný!!

kattom řekl(a)...

ta krajinka je taka pohladnicova - peknucke

Lucie řekl(a)...

Odraz v louži je parádní.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Krajinka pěkná a podešťová kalužinovka ještě lepší - povedená fotka!