sobota 14. června 2008

Den 121. - Duch železničního koridoru

Po krátkém váhání jsem vyrazila na sraz se základkou po strašně moc (15ti) letech. Cestou jsem se stavila v bytě rodičů, abych tu pořídila snímek do soutěže. Sraz se celkem vydařil, přestože považuju za lehce nespravedlivé pořádat takovou akci zrovna v době, kdy si nemůžu dát ani pivko :) Foťák jsem měla jako vždy s sebou, ale bylo tam hned několik urputných cvakačů, což mi bylo dostatečně protivné, abych ho vůbec nevyndala z batohu.
Teprve, když jsem se chystala na cestu domů, uvědomila jsem si, že nemám (kromě soutěžního) za dnešek žádné foto. Procházela jsem zrovna kolem železniční tratě, která se mi vždy líbila. Teď z ní ale vybudovali koridor a veškeré kouzlo vyprchalo. Přesto jsem se zahleděla mezi dráty a všimla si mezi nimi drobných elektrických výbojů.
Po chvilce čekání jsem ulovila alespoň tohle:

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

drobnej elektrickej výboj?? No, na mě to působí spíš jako kulovej blesk :o))))