čtvrtek 12. června 2008

Den 119. - Kolik třešní, tolik višní

Škoda, že mi tohle rčení není tak úplně jasné... miluju totiž třešně a snažím si je za tu krátkou chvíli, co jsou k mání, důkladně užít... takže bych ráda věděla, nebude-li to pro mě mít nějaké nepříznivé následky. No, předpokládám, že když na ně nebudu pít, bude všechno O.K. ;)
Tak tohle jsou moje první letošní...

6 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

tak ta je parádní - už jsem jí chválila na diskuzi,a le nedá mi to - muším i sem...

a navíc "kolik třešní tolikvišní" - zasmála jsem se - díky za připomenutí :))

Anonymní řekl(a)...

toto je opravdu nádherná práce

Lesana řekl(a)...

Fotka jak z katalogu, se mi úplně sbíhají sliny.

Michaela K. řekl(a)...

ty, tak tahle fotka se mi moc libi!!!

kattom řekl(a)...

kraasne, presne ako z katalogu. a paci sa mi, ze si par ceresni vyhodila von z tej misky

dib řekl(a)...

nádhera, furt se opakuju. zas jedna nechápání vzbuzující. paráda!