středa 2. července 2008

Den 139. - Diamantový prach

Na dnešek nám počasí slibuje tropický den. S bláhovou představou že se nikomu v takovém počasí nechce vysedávat v čekárně u doktora, směruju naši dopolední procházku právě tam, abych si odbyla povinnou prohlídku v těhotenství.
Ouvej, jak jsem se spletla... čekárna je pěkně nabitá, pořadí ani vzduch se v ní nehýbe :/ Postávám opřená o zeď s dopředu vykuleným pupkem, za který se mi schovává Šimon, maximálně vyvedený z míry množstvím cizích, podivně vyhlížejících osob. V okamžiku, kdy se celou akci chystám vzdát, jedna z nich burcuje zbytek čekárny k solidaritě k "té těhotné paní s malým děckem (dyť by mohla třeba omdlít!!!)"
No, rudá jsem jak náčelník Apačů, nicméně vděčně přijímám a mizím v ordinaci. Je to jen taková formalitka, všechno O.K.
Odcházím povznesena pocitem, že to s lidma třeba přece jen není tak zlý... schválně, jak dlouho mi to vydrží?! :))
Možná mi tentokrát střepy, které jsme cestou potkali, opravdu přinesly štěstí ;)

1 komentář:

kattom řekl(a)...

ako nejake drahokamy :)