pátek 15. února 2008

Den 1. - Začínáme...

...a do toho si marodíme... Šimon už několik dní fakt ošklivě kašle a navíc je venku ohavný počasí, takže jsme zavřený doma a otravujem se navzájem. Ne snad, že by tahle skutečnost stála vyloženě za zdokumentování, ale snažím se nějak zabavit, tak si hraju s foťákem... přitom zjišťuju, že tak jako tak nějakou tu fotku každý den cvaknu... to už je k rozhodnutí kousek ;) Takže... jsem v tom taky!!!! (teď myslím v projektu, svůj stav už jsem práskla dříve :))
... co myslíte? Vydržím, nebo zvítězí moje lenost posílená nenáviděným pocitem povinnosti??? heh, nevím... držte mi palce ;)
A začínám fotečkou vystihující moje současné pocity... ošklivý počasí kouzlí někdy krásný obrázky... a já je sleduju skrz mříže...

3 komentáře:

klarissa řekl(a)...

...úžasná fotka....už jsem jí chválila na DS

Lucka73 řekl(a)...

žjůůů -pěknýýý. Já teda bych byla pro odstranění žaluzií, ale zase, když jsem si přečetla, PROČ je tam máš - je to pochopitelný.....

dib řekl(a)...

hmmm, krásné podvečerní peklíčko.. tobě ty provazy světla jdou..