úterý 26. února 2008

Den 12. - Pouliční špionáž

Další krásný den... uplné jaro... courali jsme skoro celé dopoledne venku, měli jsme hodně zařizování. To nás zavedlo i na místa, kam úplně běžně nepřijdeme... a mě to nutilo fotit a fotit... každé zákoutí mi připadalo tajemně krásné.
No, jsem tu ve městě teprve krátce a pořád je co objevovat... nakonec jsem pro dnešek vybrala tahle krásná dvířka



A nedalo mi to a ještě přidávám tenhle průhled do čísi zahrady... navzdory poklidné atmosféře, její pořízení bylo poměrně akční... fotila jsem přes mříže na kraji silnice bez chodníku, ve stoje na jedné noze, protože druhou jsem přidržovala dítě, aby nevběhlo pod auto :)
...a to jsem se ještě rozhlížela, aby na mě někdo nevystartoval, že k nim nemám co strkat objektiv...

5 komentářů:

klarissa řekl(a)...

..obě fotky jsou krásné...ta modrá mi připomíná moje milované Řecko a ta druhá ten animovaný film, jak ty kluci lezli do tý zahrady...

Lesana řekl(a)...

Je mi trapné opakovat Klarissu... ale fotky mi připomněly totéž ;o)

Sarah řekl(a)...

Jo jo, chybí zlomyslný kocour na zdi :-).

Lucka73 řekl(a)...

Hele, mi to taky neba - když to šicí napíšou přede mnou!! :((((((

Ovšem to NIC nemění na faktu, že fotky jsou to parádní!!!! Obě.

dib řekl(a)...

taky přidávám svůj obdiv.. nádherné dveře a krásné zákoutí.. a super oko :-)