úterý 29. července 2008

Den další a ty následující :)

No jo, flákám to, flákám... bohužel nevím, jestli a kdy se dostanu k dalšímu doplnění projektového blogu... už mám zase slušnou mezeru... budiž mi aspoň malou omluvou, že jsme se stěhovali a porod že je už tak nějak na spadnutí... jak dneska konstatoval doktor "jedna pěkná bouřka a je to... " :))
Nikdo teda o nic nepřijde (akorát já o deníček :)), páč jsem sice pořád fotila, ale spíš takovou fofr dokumentaci... zkrátka, až si prohlídnu fotky, asi se nebudu stačit divit, co jsem taky schopna nazvat fotkou :) No, ale už máme víceméně hotovo a třeba ještě něco málo stihnu, než skončíme v porodnici...
Kdyby né, držte mi palce.
Zatim... ;)

3 komentáře:

Jill řekl(a)...

DRŽIM! (palce teda)

Lucka73 řekl(a)...

Katth, já vím, že máš malýho už u sebe, už jsem i fotku voděla (a je FAKT nádhernej!!!) - ALE MOC VĚŘÍM, ŽE NASKOČÍŠ. pROSTĚ NECHÁŠ MEZERU A POJEDEŠ DÁL... JÁ BUDU NAKUKOVAT ;) (sorry, CapsLock :o)))

Anonymní řekl(a)...

naskoč to zvládneš neboj naházej sem fotky malého to bude to nejkrásnější co je miminko dar života budu nakukovat