sobota 21. června 2008

Den 128. - Jako sůva z nudlí

Tento víkend se koná 17. ročník Kutnohorského stříbření. Do města přijede král s královnou, koná se středověký jarmark, kde všichni nabízejí jen to nejlepší zboží, jídlo, řemesla. Sjedou se taky kejklíři a hudebníci, aby bavili urozenou společnost i prostý havířský lid a rytíři, aby v turnaji předvedli své umění a změřili síly.
Tam rozhodně nemůžeme chybět... asi tak jako půlka okresu :(( A tak nám kromě nesnesitelného dusna dávají zabrat i davy lidí. Zajímavé, že snad všichni jsou nejmíň o hlavu vyšší než já, tudíž moje plány na lov neobvyklých fotek celkem brzo troskotají.
Asi největší radost mi tak udělali sokolníci, kteří si své svěřěnce umístili hezky do klidu a stínu... mimo jiné mi ochotně předvedli i nejčerstvější přírůstek chovu, mládě sovy pálené. Já osobně bych ho teda tipla spíš na lehce mimozemský původ, ale budu jim věřit. Jen by mě fakt zajímalo, jestli sovy pálené taky považují svoje miminka za nejkrásnějsí na světě ;))


1 komentář:

Lesana řekl(a)...

Tý jo, to je drobek :o) Sovu bych v té dlani fakt nehledala :o)