úterý 27. května 2008

Den 103. - Dvě ze dvou

Zajímavé... dnes jsem vyfotila jen tyhle dvě fotky, prostože jsem opět celý den vláčela foťák s sebou... v podstatě s nimi nejsem spokojená, ale to už k projektu taky tak nějak patří.
Tenhle kosatec mě naprosto odstřelil svou barvou... hned jsem strkala objektiv skrz plot, ale než jsem se dostala k nějakému kloudnému záběru, dítě mi zdrhlo z dohledu, tak to holt muselo stačit :/



A tenhle porostlý dům mě láká pokaždé, když jdu k mudrovi do poradny...dnes jsem si ho teda blejskla, ale asi nevím přesně, jak na to, ve skutečnosti je nějak hezčí...

2 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

Teda barvička kosatce jaksepatří slaďoučká!!

A porostlej dům - pěkný....

Není paráda, když máš 2 fotky a obě príma!!

dib řekl(a)...

ó, růžový kosatec, věc nevídaná..